Lidmaatschap

Voor slechts 18 euro per jaar, per gezin, wordt u lid van Speeltuinvereniging de Rozenstraat. Wanneer u hier klikt kunt u het formulier invullen en afgeven bij, of mailen naar, het secretariaat (adres staat vermeld op het lidmaatschapsformulier). Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Ben je ouder dan 16 jaar dan kun je ook donateur worden voor minimaal 5 euro. Als donateur kun je tevens aan alle volwassenenactiviteiten meedoen die het gehele jaar worden georganiseerd.

Om de kosten zo laag mogelijk te houden verzenden wij geen rekening of acceptgiro, maar vragen wij u om de contributie voor het gezinslidmaatschap met uw bank (18 euro per jaar / 4,50 per kwartaal) zelf te regelen. U kunt het overmaken naar SNS Bank 92.21.62.743 ten name van Speeltuinvereniging Rozenstraat.
Voor het donateurschap komt een vrijwilliger het geld ophalen.

Als er veranderingen in uw gezin plaatsvinden door bijvoorbeeld geboorte of verhuizing, zouden wij daar graag van op de hoogte gesteld willen worden. Dit heeft onder andere te maken met activiteiten die op leeftijd georganiseerd worden.

De algemene ledenvergadering wordt 1 keer per jaar georganiseerd. Alle leden ontvangen een uitnodiging voor deze bijeenkomst. U bent van harte welkom in het clubgebouw aan de Rozenstraat.

Voor alle activiteiten krijgt u automatisch een uitnodiging toegestuurd.

Heeft u spaarrippen van zalencentrum Wamelink? Onze speeltuin kunt u er blij mee maken!!!